Doodle separuh akibat ...

Views
Assalamulaikum . Minggu ini merupakan minggu paaaling menyeramkan bagi diri saya sendiri . Bukan sahaja disebabkan oleh Pra-U tapi juga disebabkan oleh keputusan ke IPT . Sejujurnya saya sangat bingung dan memang macam nak gila dah . Tapi apa boleh buat saya hanya mampu berpura-pura mengukir senyuman sedangkan dalam hati parah . Apa yg saya nak saya tak dapat so mungkin bukan rezeki . Tunggu lagi seminggu untuk keputusan seterusnya . Saya berharap saya diberikan peluang kedua dan mengharap apa yg saya inginkan tercapai . Kalau tak dapat , maka bukan rezeki saya untuk kali ini :') Btw ini doodle separuh2 . Belum sepenuhnya siap untuk para peserta SegmenMH2013 . Saya terlalu penat dan terlalu pening dengan benda-benda lain sehinggakan saya hampir gila . Haha gurau je . Ok bai ..
Jom derma :-)
   
Terima kasih ;*

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

1 comment:

  1. eeeee comel sgt ! geram cik ana tengok hehe







    slm kenal,
    cik ana

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini