POLITEKNIK KUCHING SARAWAK

Views
Lain yg aku nak , lain yg aku dapat . It sucks .
Ada sesiapa dapat kat sini ?
Mesti takde .
ToT !!!

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

6 comments:

  1. fiqa pun dapat kat sarawak. :)

    ReplyDelete
  2. jauhnya. try lahh mnx tukar. Networking ade dekat perak perlis dengan jb xsilap :) Qiela networking dekat perak :)Hidup politeknik, hehehe

    ReplyDelete
  3. awak .. mcm mana nak cek .. ? ada link x .. ?

    ReplyDelete
  4. buah hati ksygn akak study sini..diploma bisnes study.. akak dah ke poli srwk bln 2..not bad..even dlm kwsn dlm, mmg best..aktvti student..tak stress.. don't worry, akak byk kwn kt sana.

    ReplyDelete
  5. tahniah, takpe jauh jauh amik pengalaman ;D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini